Rebet InstaForex 86.6% (1.3 pips) Dibayar Setiap Hari

Selamat datang saya ucapkan kepada anda dan terima kasih kerana melawat blog Rebet InstaForex ini. Jika anda masih belum mengetahui apa-apa tentang rebet forex, sila baca maklumat di bawah dengan teliti.

Apa itu rebet forex?
Rebet forex merujuk kepada duit yang dipulangkan semula oleh syarikat atau pun individu kepada anda. Apabila anda mendaftar di bawah mereka, broker akan membayar komisen kepada mereka setiap kali anda melakukan trade. Biasanya komisen ini dibayar terus ke akaun trading.

Seperti yang dikatakan di atas, komisen ini dipulangkan semula kepada anda. Kadar perkongsian ini biasanya ditentukan oleh pemberi rebet tersebut. Seperti di Rebet InstaForex ini, komisen yang saya terima adalah sebanyak 1.5 pips. Saya memberi perkongsian maksimum kepada anda iaitu 1.3 pips. Hanya 0.2 pips sahaja yang saya dapat. Mengapa saya katakan maksimum? Sebab itu adalah had yang telah ditetapkan oleh pihak InstaForex. Anda boleh bertanya terus kepada mereka jika masih ragu-ragu.

Anda, 86.6% (1.3 pips)
Saya, 13.4% (0.2 pips)

Mengapa saya memberi rebet InstaForex?
Mungkin ada yang terfikir bukankah rugi jika saya buat begini. Sepatutnya saya mendapat komisen penuh, mengapa dipulangkan semula rebet InstaForex tersebut. Pendirian setiap orang berbeza. Saya adalah trader seperti anda juga. Semangat berpasukan dah sebati dengan diri sejak saya melibatkan diri dalam bidang ini. Saya dahulu pun banyak belajar dari internet, terutamanya forum-forum forex. Ramai yang membantu tanpa meminta apa-apa bayaran pun. Jadi di sini saya ingin berkongsi apa yang saya dapat untuk memberi semangat kepada trader-trader baru. Disamping itu dapat juga saya cari duit kopi dengan perkongsian rebet InstaForex ini. Alhamdulillah.

Apa kelebihan mendapatkan rebet InstaForex?
Rebet InstaForex adalah yang tertinggi pernah ditawarkan. Kebanyakkan broker lain hanya memberi 0.5 pips ke bawah. Anda beruntung kerana memilih InstaForex. Rebet adalah satu cara percuma untuk mengurangkan kos spread trading anda. Lihat contoh di bawah:

Katakan anda trade pair EURUSD dengan spread 2.0 pips.
Dengan rebet InstaForex anda hanya perlu membayar spread 0.7 pips sahaja.

2.0-1.3=0.7

Bayangkan jika anda trade dengan nilai 10 USD untuk 1 pips, setelah close position rebet InstaForex yang anda dapat adalah 13 USD (1.3x$10).

Jika anda trade micro account sekalipun, jangan pandang rendah dengan rebet InstaForex yang anda dapat. Rezeki jangan ditolak. Sikit-skit, lama-lama jadi bukit!

Berbaloi bukan?!

Apa syarat untuk mendapat rebet InstaForex?
Anda perlu close position minima 3 pips dan ke atas. Position yang dimaksudkan adalah sama ada untung (+) atau pun rugi (-), kedua-duanya akan dikira. Jika anda closed kurang dari 3 pips, saya tidak akan mendapat apa-apa komisen dari broker. Maka tiada rebet yang dapat saya kongsikan.

Bagaimana bayaran rebet InstaForex dibuat?
Jika anda perhatikan banner di atas, anda sudah mendapat jawapannya. Rebet InstaForex akan dibayar setiap hari terus ke akaun trading anda. Jumlah rebet akan ditolak secara automatik dari akaun saya. Jadi anda tidak perlu risau memikirkan jika saya tidak sempat untuk membayar. Sekali lagi saya bagitahu rebet InstaForex dibayar secara automatik!

Adakah anda layak mendapatkan bonus 30% setiap kali deposit?
Ya, anda layak untuk bonus tersebut walaupun anda menyertai program rebet InstaForex ini. Jadi anda akan dapat 30% deposit bonus + 86.6% rebet InstaForex. Lumayan!

Jika anda masih belum mengetahui tentang bonus itu, silalah pergi ke halaman 30% Bonus Setiap Kali Deposit

Bagaimana untuk menyertai program Rebet InstaForex ini?

Caranya sangat mudah. Saya ada sediakan langkah-langkah untuk anda seperti di bawah:

1. Buka akaun InstaForex yang baru dengan link ini. (klik sini)

2. Klik “Accept terms of agreement”

3. Isikan Borang tersebut dengan lengkap. Lihat gambar di bawah. (klik pada gambar untuk membesarkannya)

akaun live - rebet instaforex

Pastikan anda memasukkan kod yang betul untuk mendapatkan rebet.

rebet instaforex - kod

Setelah selesai, InstaForex akan menghantar email tentang trading account baru anda.

4. Membuat deposit ke akaun trading anda.

5. Akhir sekali, jangan lupa mendapatkan bonus 30% anda! (pilihan)

Apa yang perlu dibuat setelah mendaftar?
Setelah anda mendaftar, saya akan menerima email pemberitahuan dari pihak InstaForex. Nama anda akan tersenarai secara automatik untuk mendapat rebet dari saya. Anda hanya perlu trading seperti biasa. Jika anda trade hari ini, keesokannya rebet InstaForex akan dipindahkan ke dalam akaun trading anda.

bukti bayaran - rebet instaforex

Saya harap kita semua dapat manfaat dari perkongsian rebet InstaForex ini. Jutaan terima kasih saya ucapkan.

P/S: Sekiranya anda ingin mendapatkan maklumat yang lebih terperinci tentang InstaForex, sila pergi ke laman partner kami di http://www.instaforexmalaysian.com/